Polarfakta AS
Kontakt oss på telefon
75 68 26 00

Eller fyll ut skjemaet under

Påmelding nyhetsbrev

Tips Skriv ut

Entry / Exit

Image



Gir innsikt i nye og «tapte» kunders ønsker og forventninger


Slike prosjekter tydeliggjør hva som er årsakene til at kundefrafall (exit), og hva som er en virksomhets attraktivitet i markede (entry). Dette gjøres ved å innhente informasjon fra tidligere og nye kunder. Dermed blir det langt letter å stake ut virksomhetens videre strategi i forhold til å holde på - og skaffe nye - kunder / medlemmer / brukere.

I slike prosjekter settes det først og fremst fokus på følgende:

  • Systematisk innhenting av informasjon og tilbakemeldinger fra nye kunder og kunder i avgang. Både rasjonelle og emosjonelle forhold belyses.
  • Nye kunders og kunder i avgangs TOTALE opplevelse av leverandøren belyses, samt deres opplevelse av servicenivå, kundefokus, omdømme og attraksjonskraft

 

Slik innsikt er svært verdifull for både ledelsen, markedsavdelingen, salgsavdelingen og serviceavdelingen - fordi det gir kunnskap om kundens ønsker og forventninger.

 

 

«Tilbake

Webdesign og publiseringsløsning: mpDesign