Polarfakta AS
Kontakt oss på telefon
75 68 26 00

Eller fyll ut skjemaet under

Påmelding nyhetsbrev

Tips Skriv ut

Kundeundersøkelser / servicekvalitet

 Image

 



Fornøyde kunder er som oftest også lojale kunder – og dermed også ofte de mest lønnsomme kundene. Kundetilfredshet og servicekvalitet er og blir viktig, og de mest fornøyde og lojale kundene er også de beste ambassadørene og markedsførerne av dine produkter og tjenester.

 

Systematiske og objektive tilbakemeldinger fra egne kunder er uvurderlig som verktøy for kontinuerlig forbedring, endring og utvikling. Dermed sikrer du også at din virksomhet endres og utvikles i tråd med dine kunders ønsker og forventninger.

 

Kundeundersøkelser gir ledelse og alle medarbeidere et konkret arbeidsverktøy i den kontinuerlige prosessen med å levere det kundene vil ha, og har positiv innvirkning på både kunder og leverandør. Kundene setter pris på at de blir tatt på alvor, og bidrar gjerne med sine råd og tilbakemeldinger om hva som kan gjøres bedre og annerledes for at de skal bli enda mer fornøyde og lojale.

 

Medarbeidere og ledelse setter pris på å få konkrete tilbakemeldinger om forbedrings- og utviklingspotensial, slik at det blir lettere å prioritere tiltak og ressurser.

 

Ta kontakt med Polarfakta for mer informasjon og/eller konkrete tilbud.

«Tilbake

Webdesign og publiseringsløsning: mpDesign