Polarfakta AS
Kontakt oss på telefon
75 68 26 00

Eller fyll ut skjemaet under

Påmelding nyhetsbrev

Tips Skriv ut

Kampanje- og annonsetester

 Image


«Halvparten av pengene jeg bruker på reklame er bortkastet. Problemet er at jeg ikke vet hvilken halvdel…» Dette er et sitat fra en av pionerene innen markedsføring, John Wanamaker.

 

Men ved hjelp av enkle undersøkelser kan man komme nærmere sannheten om hvilke deler av markedsføringen som legges merke til, og som har effekt – og hvilke deler som ikke har det.

 

Slike målinger gir svar på om målgruppen har lagt merke til markedsmateriellet, kjennskap til avsender, inntrykk av avsender – og om det at man har blitt eksponert for informasjonen har hatt effekt.

 

Annonser i papirmedier, annonser på web-sider, reklamefilm, radioreklame, kinoreklame; alt kan vi måle oppmerksomheten omkring – og effekten av.

 

Ta kontakt med Polarfakta for mer informasjon og/eller konkrete tilbud.

«Tilbake

Webdesign og publiseringsløsning: mpDesign